SERVICE DE ÎNALTĂ CALITATEI

SERVICE

stabilirea termenelor de reparare

inspecție în 24 h

o echipă de specialiști cu experiență

sistem profesional de colimare 3D

depozit cu capacitate mare de stocare a pieselor de schimb

Odată cu semnarea unui acord de distribuție cu Topcon Corporation, TPI a creat un centru de service pentru instrumentele de măsurare Topcon și Sokkia. De atunci, ne ocupăm constant să creștem calitatea serviciilor, dezvoltând permanent compania noastră, extinzând facilitățile de depozitare și, cel mai important, investind în noi unități de echipamente pentru diagnosticare.

TPI are un service unde, cu ajutorul personalului nostru, vă puteți diagnostica rapid echipamentul de măsurare sau îl puteți preda pentru reparații.

Dacă este necesar, fiecare client TPI își poate verifica echipamentele de măsurare pe colimatoarele staționare disponibile:
Centru service

BRAȘOV, B-dul. Griviței, Nr. A96
TPI Service Center efectuează reparații în garanție și post-garanție. Dacă trebuie să apelați la serviciul de garanție, vă rugăm să ne contactați:
e-mail: service@tpi.com.ro
tel. +40 368 429 112

În prezent, acest tip de service se poate realiza, datorită faptului ca există o dotare cu echipamente specializate, care îndeplinesc cele mai înalte standarde de precizie ale celor mai mari producători de echipamente de măsurare din lume. Echipa de 38 de camere ale colimatorului Octopus Prime garantează verificarea și calibrarea exactă a instrumentelor, astfel că se poate obține o precizie de 100% pentru funcționarea corectă a echipamentului de măsurare, reflectându-se asupra  muncii efectuate.

Aveți un scaner laser? Lucrați în industrii în care precizia echipamentelor trebuie verificată periodic?

Vă invităm să apelați la centrul de certificare a scanerelor laser 3D. Vom verifica acuratețea, vom determina conformitatea cu specificațiile tehnice și vom emite un certificat tehnic pentru scanerul laser 3D.

Acest serviciu poate fi accesat doar la centrul din Polonia. Datorită infrastructurii tehnice existente, competenței tehnice a angajaților, se poate verifica rapid și cu înaltă calificare funcționarea scanerului, acuratețea operațională a acestuia și putem confirma acest fapt prin emiterea unui certificat individual.

Atunci când predați un scaner pentru diagnosticare, aveți posibilitatea de a profita de oferta de închiriere a celor mai moderne scanere laser 3D pentru desktop și mobil.

Cere detalii:

Pentru că apreciem timpul și confortul dumneavoastră, am lansat un serviciu – inspecție în 24 h.

Echipamentul dumneavoastră este un dispozitiv extrem de precis și avansat tehnologic. Pentru a beneficia de capacitățile sale și pentru a vă folosi de precizia sa, trebuie să aveți grijă de el și să îi faceți o verificare periodică, cel puțin o dată pe an.

Folosind potențialul nostru, vom putea efectua toate lucrările de service necesare în termen de 24 de ore de la acceptarea echipamentului de măsurare pentru reparații, astfel încât să vă scurtăm cât mai mult timpul de așteptare. Pentru a vă înscrie la acest tip de service, vă rugăm să contactați biroul nostru de service.

Brașov, B-dul. Griviței, Nr. A96
e-mail: service@tpi.com.ro
tel. +40 368 429 112

Odată cu semnarea unui acord de distribuție cu Topcon Corporation, TPI a creat un centru de service pentru instrumentele de măsurare Topcon și Sokkia. De atunci, ne ocupăm constant să creștem calitatea serviciilor, dezvoltând permanent compania noastră, extinzând facilitățile de depozitare și, cel mai important, investind în noi unități de echipamente pentru diagnosticare.

TPI are un service unde, cu ajutorul personalului nostru, vă puteți diagnostica rapid echipamentul de măsurare sau îl puteți preda pentru reparații.

Dacă este necesar, fiecare client TPI își poate verifica echipamentele de măsurare pe colimatoarele staționare disponibile:
Centru service

BRAȘOV, B-dul. Griviței, Nr. A96
TPI Service Center efectuează reparații în garanție și post-garanție. Dacă trebuie să apelați la serviciul de garanție, vă rugăm să ne contactați:
e-mail: service@tpi.com.ro
tel. +40 368 429 112

În prezent, acest tip de service se poate realiza, datorită faptului ca există o dotare cu echipamente specializate, care îndeplinesc cele mai înalte standarde de precizie ale celor mai mari producători de echipamente de măsurare din lume. Echipa de 38 de camere ale colimatorului Octopus Prime garantează verificarea și calibrarea exactă a instrumentelor, astfel că se poate obține o precizie de 100% pentru funcționarea corectă a echipamentului de măsurare, reflectându-se asupra  muncii efectuate.

Aveți un scaner laser? Lucrați în industrii în care precizia echipamentelor trebuie verificată periodic?

Vă invităm să apelați la centrul de certificare a scanerelor laser 3D. Vom verifica acuratețea, vom determina conformitatea cu specificațiile tehnice și vom emite un certificat tehnic pentru scanerul laser 3D.

Acest serviciu poate fi accesat doar la centrul din Polonia. Datorită infrastructurii tehnice existente, competenței tehnice a angajaților, se poate verifica rapid și cu înaltă calificare funcționarea scanerului, acuratețea operațională a acestuia și putem confirma acest fapt prin emiterea unui certificat individual.

Atunci când predați un scaner pentru diagnosticare, aveți posibilitatea de a profita de oferta de închiriere a celor mai moderne scanere laser 3D pentru desktop și mobil.

Cere detalii:

Pentru că apreciem timpul și confortul dumneavoastră, am lansat un serviciu – inspecție în 24 h.

Echipamentul dumneavoastră este un dispozitiv extrem de precis și avansat tehnologic. Pentru a beneficia de capacitățile sale și pentru a vă folosi de precizia sa, trebuie să aveți grijă de el și să îi faceți o verificare periodică, cel puțin o dată pe an.

Folosind potențialul nostru, vom putea efectua toate lucrările de service necesare în termen de 24 de ore de la acceptarea echipamentului de măsurare pentru reparații, astfel încât să vă scurtăm cât mai mult timpul de așteptare. Pentru a vă înscrie la acest tip de service, vă rugăm să contactați biroul nostru de service.

Brașov, B-dul. Griviței, Nr. A96
e-mail: service@tpi.com.ro
tel. +40 368 429 112