TERMENI ȘI CONDIȚII
Principiile de funcționare a serviciului
T.P.I. Positioning Solutions S.R.L.
- Clientul care predă echipamentul pentru depanare este obligat să determine tipul de reparație și să descrie daunele care trebuie remediate. De asemenea, este necesar să fie precizată metoda de primire a echipamentului (livrarea directă către client sau livrarea către biroul regional de vânzări pentru o recepție personală).
- P.I. Positioning Solutions S.R.L. nu este responsabilă pentru datele lăsate pe mediile de stocare instalate în echipament sau furnizate împreună cu echipamentul.
- Documentul care conferă acces la reparația de garanție va fi dovada achiziției, inclusiv numărul de serie al dispozitivului.
- Serviciile specificate în lista de prețuri a comenzilor tipice de service (inclusiv calibrarea, inspecția, diagnosticarea și măsurarea) nu necesită aprobarea clientului. Furnizarea de echipamente pentru a efectua un astfel de serviciu este echivalentă cu acceptarea costului acestuia. Lista actuală de prețuri pentru serviciile de mentenanță poate fi găsită în birourile TPI și pe website-ul nostru la adresa https://tpi.com.ro/service.
- În cazul în care renunțați la serviciu sau nu acceptați evaluarea serviciului în termen de 30 de zile de la data prezentării, vi se va percepe o taxă pentru efectuarea diagnosticului defectului, evaluarea reparației și transportul, în conformitate cu tarifele din lista de prețuri pentru serviciile de întreținere.
- Lipsa unei cereri de returnare a dispozitivului în termen de 90 de zile de la data prezentării ofertei de servicii va fi percepută ca fiind un refuz, cu intenția de a renunța la proprietate. Într-o astfel de situație, proprietatea dispozitivului trece la T.P.I. Positioning Solutions S.R.L., iar clientul renunță la orice pretenții împotriva T.P.I. Positioning Solutions S.R.L.
- În chestiuni care nu sunt reglementate de condițiile de mai sus, se aplică prevederile Codului Civil.